mari kita tunaikan solat......

Monday, October 3, 2011

gedik + gatal....

tajuk memang macam ntah pape... aku pun xtw nak tulis ape sebenarnya.. tetiba waktu ni gatal nk menaip... minggu ni akan jadi minggu yg sibuk..bermula lah kehidupan sebagai student a.k.a pelajar..yg selama ni relex je...pasni xboleh dah.... ngn esaiment yg belambak..proposal... ak dh terasa bahang nk jadi student part 6.. walaupun baru part 5... sebabnya... sangat la sibuk n bizi ngn seminar...seminar IHS... industrial hygiene and safety...huh...siyes...banyak giler xtw...ak rase mcm budak sem 1 yg baru je masuk beberapa minggu lepas... yg kosong...memang tara guna la ini worang...hahaha..... aku tak rasa macam budak post dip pon...huhu..


sume bende aku rase kene pantas.. mandrin,lect aja cepat... nk pandai kena la usaha lebih...kalau tak,...terkapai-kapai la nanti...huhu...
lain-lain subjek sama jugak.... susah senang bergantung kat aku sendiri la kan... harap-harap sem ni boleh naik pointer... tolong...tolong la...mntak tolong ngn sape-sape yg baca.....kalau ade org baca la...doakn saya... amin....
saya dahulukan dengan ucapan jutaan terima kasih.... :)


sekarang aku terfikir... tak de masa nk bercinta cintan cintun..... sabtu ritu... kenduri rumah sepupu....sekali mak cik aku cakap....sambil belajar carik la pkwe...ps belajar nt boleh terus nikah...hahahaa.... bestnya kalau cmtu....gatalnya kau jah!!!... @__@


sebab apa aku fikir dah tak de masa nk cintan cintun... sebab aku takut... aku takut xboleh nk carry on... betul ke ayat aku ni????? lantak la.... nt bercinta sakan sangat...pelajaran nth kemana... xnk la...kecewakn mama je... xbagus btol!!!aku nak mama bangga ngn anak die ni.... harap-harap dapat balas penat lelah mama.... aminnnn...


tapi..terfikir jugak... ntah la... mintak di jauhkan dari musibah dan perkara yg bukan-bukan... nauzubillah... 
siyes!! aku jeles dgn EDDA LIYANA ... ade 'abe' yg serba boleh..jd doktor boleh...jd imam o ustaz pn boleh... tolong carik kan aku cmtu jugak edda... kalau tak de yg lain...kite kongsi je...boleh kan....hahahahahaaaaaaaaaaaaaa :)
aku harap n doakan korg bahagia hingga ke akhirnya... amin.... 


ok..pape pun tunggu abes belajar dulu lah ek... dah grad nt... br boleh nk sume2 ni...hehe... 
-eh, ni aku ckap kt diri aku tw eda....- hehee... 

jeles tgk kwn2 dh grad.. n dh keje pun...owh..aku lame lagi... :'( mntak-mntak 2013 xlama la...n baik-baik aja...




ok la..td bising keje banyak... ape lagi... sile lah offffff n tutup semua-semua ni.... doakan yg baik-baik untuk saya ya.... :)


tq..terima kasih... bye.... salam... ^___^ 


semoga semua berjaya.... :)

0 comments:

Post a Comment

 

kEc!ltAp!moLeK Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template