mari kita tunaikan solat......

Thursday, December 16, 2010

cuti2 Malaysia.....

besok...ktorg sefamily nk g klntan...yuhuuuu..seghonok ler jugek kn...udah lme bercuti xpegi mne2..dok umh je..plng jauh bjln pn g mlake..bese la....msng2 sibuk..ngn tugas dan kerjaya msing2...2 yg dok terperap je kt umh...
al kisah...g kalntn ni sebeno2nye nk g jmpt ank buah ak...die skul kt sne..skrg, die da bis spm...so, nk jmpt die blk la....ngn brg2 die.....2 la..spe suh bljr jejauh sgt..hahaha...tp ade gk pekdah die stdy sne..dpt gk g mkn angin skli..huhuhu...
hurm...mengikut perancngn yg tlh d rancang.......pagi sblm subuh nt gerak...tp xtw la kn.......bdk2 kecik ni.....dorg ni sllu over xcited kn nk p bejalan ni.....

-didoakan dan diharapkan semuanya berjln dgn lancar dan selamat pergi dan balik ye...amin....-

2 comments:

  1. inaaaaaaaaaaaa!!! haha semoga perjalanan baik baik aje! hehe akhirnya ko add aku! tekezut i u noe~ hehe take care ina! bawak aku buah tangan tau! tak nak keychain

    ReplyDelete
  2. ecah..sori..aku br bce komen ni..hahah...thnx mndoakan aku...wokeh...aku psti bwk buah tgn tok ko...hihi....thnx apprv ye...:)

    ReplyDelete

 

kEc!ltAp!moLeK Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template