mari kita tunaikan solat......

Saturday, January 1, 2011

karut mengarut~~

di petang 1 haribulan 1 tahun 2011 ni...dah xd keje....nk wt ucapan selamat tahun baru...smlm da ucapkan kot...kire dah la tu kan...nk kemas brg2.....-owh ye...saya sudah berpindah ye..dok umh sewa plk kali ni-....mls nk kemas....sbbb almari ni xsettle lg...ade ke pulak die xleh nk zip....ha, ni almari kain tu tw...jgn pk bkn2 plk...lg pn xd mood nk kmas2 ni sbb bebudak ni xd lg...nida kua....gee...pun kua...yg len2 sume balik esok...ak blik rini...kos kesian kn kt mak aku...esok mak aku nk anta bebudak tu blik..lg pun..esok kompem jalan jem..yela..da jumaat cuti....(menang piala suzuki)..tu yg balik awl tu...


senanye...da xde bende nk cite ni....buhsan je....xd pe nak buat lagi dah...aku pun tgh lepaking sensorg dlm bilik ni...hukhuk....suram je....td pas mama anta td...aku rse bese je....pstu..da lme2...br rase rindu plk..pade hal br kejap je....(hoi!! homesick ke???)da tue2 ni....xpyh la nk feeling-feeling lagi....


ha, korg penah nangis x???orang selalu kaitkan menangis sebab sedih kn....dan org selalu kaitkan menangis dengan perempuan..ape org putih kate?? no women no cry?? ha...cmtu la lebih kurng....tp...ade jugak yg menangis sebab gembire...n terharu...mcm contoh....mase aku konvo ritu..ttbe je peluk mama siap nanges2 lg....terharu syh...mama pun nangis..cz gembira...alhamdulilah...ak berjya satu peringkat dah...


oklah...tahun baru ni xnak la cite pasal sedih2kn....tp cume nk kongsi pengalaman je..n aku jugak seperti org len...yg ade kisah sedih sepanjang tahun 2010....harapan dorg tahun baru 2011 ni xd lg kisah duka....hope mcm tu lah kan...insyaAllah...dan aku jugak berharap permula tahun 2011 ni di mulakan dengan kegembiraan dan berakhir juga dengan kegembiraan....


satu ketika dulu....aku paling xsuke dengan nangis ni...bg aku....nanges ni menunjukkn betapa kite ni lemah, xkuat, xtabah....n xmcm2 lgi la....sume yg negative la...aku sgt benci menangis....kalau boleh n seboleh2nya aku xnk nangis...membazir air mate je....(aku jarang nangis gembira ni..hihi) aku rse malu kalau nangis...lg2 depan org la....
tapi.......kalau da berada di situasi yg wt ati aku tersentuh.........tahan la mcm mne pun...meleleh jugak die.....aishhhhhhhhh...xsuke tollll....kengkadang..aku ni teramat sangat la sensetip gk..ade mase tu....kne marah ni mak aku perihal yg kecik pun ak rse nk nangis...owh...soooooooooooo childish!!!!!(betol ke aku eja ni???)..huhu...nth la...xtw nk ckp cemane....mungkin terasa kot..ntah ape yg nak d terasakn pun aku xtw...
aku jugak pernah janji dgn diri aku dulu....xkan nangis untuk laki...watpe????? die xkan hargai pun sume air mate yg keluar tu....punye lah aku mempertahaankan sume tu....last2....sampaila satu hari........ingat tak email berdarah yg aku cite tu????? aah...die la bagi..spe lagi...... kehadiran email tu telah menyebabkan air mata sakti aku mengalir,....ttbe je rse panas kt ujung mate....aku xsnagke weh!!!!!...aku nangis!!!!!!!!! BENCI!!!!!!!... wlaupun dlm jauh d sudut ati...aku syg die...(malu nk bgtw) maka... 'si die' la lelaki pertama yg berjaya mengeluarkan air mata dr mata saye.... sungguh aku xsangke dan sangat la xsuke...tp...aku redha dengan sume ni...myb ade hikmah sume tu......~ baru sebut pasal die..tgk...da kua muke die kt fb....~ hait!!...nth knape lah...bile dok sensorg..ak mst tringtkn die..bile sedih pun same....xptt la mcm ni....dan aku xsuke mcm ni!!!..puas ak berusaha....lupekan die.....tp..nth la...jd...di tahun baru ni...ak brharap sgt la dpt lupekan die.....semoga aku terus tabah!!!!!!....kuatkan hati iena syg!!!..


oklah..malas ni cite lg....n pasni hrp2 no more story about 'him'....n no more tears to guys!!!!!


selamat maju jaya......semoga bertambah jaya...... ajaajafighting!!!!!!.... cayok2... @>>>>> ^__^










wewiiittt....: pempuan ni....asyik la cte pasal feeling la...tacing la...laki la...kisah silam la...kisah sedey la...kawen la....itu la...ini la....npe laki xcmtu??? sbb die xd perasaan...n xreti hargai perasaan die tu....ego tinggi sgt!!!!.... tata...

0 comments:

Post a Comment

 

kEc!ltAp!moLeK Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template